Thursday 16 June 2011

first of me.. tak lah baru mane.

well well well , 12.24 amlahkawan . aku tak pasti aku nak buat apesebenarny, sebabaku penat meng-audit kedai tempat kerje aku tadi. so aku justgo truu binatang nie sume untuk mengisi masa aku yanh agak kosong sekarang nie.
 so ,first sekali kau kene lah kenalkan diri aku yang tak seberape nie kan.
mona , bising , banyak cakap sometimes, tak kurus , tak berape tinggi , pakai kaca mata (tapi aku dah pakai contact lens warne warne) ,beg, baju , baking , tido(tapi sekarang aku dah keje ,time aku kat matrik aku salu tido petang sampai terlajakkk :)
umor aku ade lah lepas masuk kelabmacam budak budak mudeyang baru nak UP gebang kate , JOM PERGI CLUBBING MALAM NIE ! OWHHHH , please.. poyo dohh , layan ppentau gamaknye , cucuk langit. kate nye. ikot korang lah pun . kubur masing masing .
aku duk tinggai dengan parents aku lagi , baby girl ,gegel abang aku panggil . KESAH ?
aku suke makannasik .. blablablablablablablablabl...
minum..blablablablablabala...
ape aku na taip lagi nie... ape ?ape ? pe ?
aduhh.. aku suke berkemas *yang tak sepah .
terime kasih :)

No comments:

Post a Comment