Tuesday 21 June 2011

izinkan untuk mencarut.

oakyy.. lesson of the day. don`t you ever trust with people who talk nonsence , kuat kencing
macam hawau lah orang macam nie.. but yey ! aku dah kenal orang macam nie ramai sgt ! sampai buat aku fed up dengan ape die buat.. bayangkan people , rupe nye aku dah tak tahan dengan orang macam nie lah.. shial ! lah busterd ! hahhah sooory . salah aku sebab mencarut.
normally , a girl who are really patienly nie memang sabar die tahap jusa jusa nie baik.. tapi once dah meletop ,habis lah kau..

baru kau tau dunie nie.. besar ke kecik...
tapi takpelahh aku pun dah malas lahh..
bak kate kawan , safe btter than sorry. :)
thnxx..
bolehh masuk rumah sakit lah mikior kalo macam nie ... arghhhh !

hahaha.. lol !
so i just wanna show you nie , for the kaki penipu , kaki kencing , kaki talam ,kaaki bangku,kaki botol , kaki ayam(i know ayam tak bersalah dalam cte nie) ,
cukup untuk pagi nie . muna .

No comments:

Post a Comment